Onsdag 6/5 -2009

Ojojoj nu va de länge sen man skrev här..
Täta uppdateringar höll bara i sig ett tag som jag anade att de skulle göra..=D
Men men på den här dryga veckan som har gått sedan sist så har de hänt lite iaf..
Jag kom hem från Norge i söndags..
Va som alltid lika trevligt och kul att vara där..
Längtar redan tills vi ses nästa gång men vet tyvär inte när de blir än..
Är ganska mycke nu för tiden innan studenten å allt..=)
De är snart bara 4 veckor kvar till den stora dagen..
Å de ska bli såå underbart härligt å roligt, självklart lite sorgset också när man ska säga hejdå till alla..
Annars har jag bara gått i skola på dagarna..
Igår va de fotboll å de är de även idag å..
Champions League så klart..
Kan uppdatera er som inte vet att Man U slog ut Arsenal igår så Man U är klara för final dom..
Ikväll avgörs de om dom ska möta Chelsea eller Barcelona i finalen..
Å sååå klart håller jag stenhårt på mitt lag Chelsea att dom ska vinna..
Hoppas dom vinner hela skiten! =D
Är så himla nervös kan jag tillägga också men men de går som de går..
Ska iaf gå me Anneli å se finalen på O'learys den 27maj.. Ska bli himla skoj..=)
I morron är de den 7 maj!
Vilket innebär att jag fyller år i morron.. =D=D
Tihi!
Jag, Ida och Anneli åker även till Sundsvall i morron å ska shoppa..
Ska köpa kläder till balen å studenten å massa annat skoj så klart.. =)
Men nu ska jag pröva vila bort huvvevärken innan matchen börjar..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gumman. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :) hoppas du får en underbar dag. Massa kramar ifrån oss.. ^^

2009-05-07 @ 09:43:23
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej vännen.

Nu började de närma sig studenten.. inte sant? =)

hur är allt? full rulle?

kramen

2009-05-14 @ 08:23:44
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0