Torsdag 19/3 -2009

Jag har tydligt fått lärt mig att de är torsdagen den 19 mars idag å inge annat..
Ska återkomma till de men tänkte börja me gårdagen.. =)
Igår va de skola som vanligt å de gick fin fint..
Sen på kvällen for jag och Anneli (en klasskompis) till Stugun för att kolla in fotbollsträningen..
VI planerar att börja spela med ett lag där..
Dom ska spela i DIV.3 i ÖP-liret.. Vilket innebär att man får spela där tills man fyller 20..
Så vi vill hellre spela i ÖP-liret än att spela i Dam-laget för vi vill mest spela för skoj skull.. =)
Men iaf så kan jag lova att de där lag är ett gäng fullt me amatörer..
Den minsta är född -98 alltså blir hon 11 i år.. Den äldsta är född -93 tror jag så hon är alltså 16 i år..
Jag och Anneli är 19 år = dom äldsta i laget och lite till typ..
Helt sannslöst alltså, de va väldigt varierat på kvalitte på dom där tjejorna..
Å jag va orolig för att jag hade dålig kondition och skulle ligga efter men de är ingen fara för de kan jag lova..
Å de är typ 3 stycken som har spelat 11-manna förut..
Jag å Anneli har spelat 11-manna i typ 5 år tidigare..
Kan bli en intressant sommar de här, men huvudsaken de blir kul.. :)
Så tillbaka till torsdagen då..
Idag har vi haft 1 lektion sen gick vi på stan..
Jag och Becka har köpt biljetterna till Vårforumet i Vemdalen nu.. Såååå himla skoj de ska bli! =D
Sen har vi handlat lite saker till utklädningen på after skiin..
Nu till att de verkligen är den 19 idag..
De va en lapp på dörren att dom skulle stänga av vattnet den 19 mars från 08.00 - 17.00..
Jag läst först den 19 å tänkte: faan, jag som har tvättid då..
Sen fick jag för mig att det stod den 23 mars så va de ju lugnt..
Men nu idag kolla jag extra noga och insåg att de faktiskt var idag..
Så jag hade planerat att tvätta och diska idag men de sket sig..
Just nu har vi inge vatten alls, varken varmt eller kallt..
Men Tanja kommer snart så vi kan underhålla varandra till vi ska gå iväg på föreställningen på Folketshus.. =)
Himla synd Sandra att du inte kan komma.. =(
Jag hoppas verkligen att ni mår bättre snart och att allt går ganska bra iaf trots magsjukan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0