Tisdag 3/3 -2009

Tisdag då och två dagar har gått på detta lov å jag har avverkat två jobb dagar också.. =)
Idag har det faktiskt varit en rolig dag på jobbet, vi va på Curlinghallen en sväng..
Å ungarna sken som solar, alltid roligt att se. =)
Imorron ska jag till världens största solunge som fyller år till på köpet..
Ska bli skoj å åka upp dit en sväng å hälsa på..
Sedan bär det av mot Selet som också ska bli kul å hälsa på där..
Åker mest upp dit för att Sabina är där faktist.. Ska bli kul att få va me henne en kväll och snacka lite "skit" =)
Det behövs ibland de kan jag lova å de va ett tag sedan nu..
Sen så åker vi båda hem på torsdag för hon ska till tandläkarn å jag ska på jobbet..
Då ska vi åka in till stan på Jamtli med barna vilket ska bli super kul! :)
Sen så är jag ledig på fredag å de ska bli såååå skönt kan jag tala om för er!
Då blir det Selet igen och skoter körning..
Hoppas även att Sandra har pallrat sig upp dit då me GoPojken så blir det ännu roligare! =)
Ikväll blir det en soffkväll framför TV:n me fotboll på tablån..
Kan de bli bättre?? =D
Jaa faktiskt då kan de bli de tro de eller ej..
Nästa onsdag blir en dunder bra kväll..
Då är jag i Norge och de är Champions League så då blir de mys i soffan me fotboll å då är kväller gjord tycker jag.. ;)
Ska bli super härligt å åka dit å få träffa en viss speciell person så klart och även att jag får vara ledig några dagar..
Jag behöver va lite ledig nu ja känns de som, va ett tag sen.. :)
Men nu ska jag kika runt lite här på datan innan jag ska tippa ekull mig på soffan..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska bli jättekul att du kommer förbi imorron :)

På freda kommer vi! =) Vet dock inte vilken tid om vi kommer dit på fm eller em, beror lite på hur emil kan sluta. Lite dumt att åka flera bilar upp..

Men vi ska iaf vara där tills söndag :) Ska bli såå mysigt.. Längtar! :D



Syns imorron! =)

Kram

2009-03-03 @ 19:10:01
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej.. Vi kommer nog till selet ikväll.. idag ska emil till stan och hämta bilen, vet inte när han kommer hem.. Men vi tänkte iaf ut och grilla o åka snowracer, om du vill med? Fast du kanske redan är i selet?! :) Kram

2009-03-06 @ 07:53:25
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0