Tisdag 24/3 -2009

Då har över min halva skolvecka gått..
Å den har varit helt värdelös.. Hade inga lektioner alls igår å va 1 timme på skolan idag..
Helt sannslöst börjar bli less på de här ja..
Men imorron är de en hel dag iaf, är typ bara onsdagar vi har de på.. =)
Är hemma på hammarn idag för att hämta bilen tills i morron..
Ska ju på träning i morron i stugun så för att jag ska kunna komma hem på hammarn må jag ta bilen.. =)
Är ledig torsdag fredag så ska ju hem hit imorron igen.. Men på fredag åker jag in till stan igen för får ju besök då.. ;)
Himla farande hittan å dittan den här veckan på mig..
Jag har faktiskt vare ute å sprunge idag me voven min..
Sprang stor kullsta som vi kallar rundan å den är ca: 5km lång.. Sprang den på 30 min..
Så de märks att jag inte är i form, måste ner 10 min till så tangerar jag mitt rekord från när jag va riktigt tränad.. :D
Så de är bara å ta tag i de så ska de nog gå snart..
Jag har även skickat in min APU-rapport idag, himla skönt å bli av me den.. :)
Å jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills på fredag, bara 3 dagar kvar å de ska bli såå underbart härligt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan gissa att de är någon som har nedräkning tills fredag nu ;D

2009-03-25 @ 09:47:12
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch va ja känner mig lat när du håller på å springer kullsta rundan.. hurtbulle :)

2009-03-26 @ 13:42:53
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0