Tisdag 17/3 -2009

Idag har de varit en blandad dag kan jag lova er!
Började skolan halv 1 så hade hela förmiddagen på mig att göra någe annat..
Man skulle ha kunna gjort nå skoj men nej då jag valde tydligen att sitta och ha ångest..
Ångest över att ansökningarna till universitet och högskola ska vara inne om mindre än 1 månad..
Fy fan de känns bara jobbigt allt de här å inte veta någe..
Vet vad jag vill plugga till iofs så har kommit en liten bit på vägen iaf..
Men sen, vart ska man plugga, ska man plugga på distans eller på plats, vill jag flytta här ifrån??
Huvva hur många frågor som helst som dyker upp i huvve mitt och tyvär så är de bara jag som kan besvara dom.. =(
Våran studievägledare kommer och ska prata imorron.
Jag hoppas på att det ska ordna upp de lite i huvve mitt och ska även se om jag kan få en tid me henne å prata mera..
Annars har de vare en meningslös dag på skolan, va dit en timme å sen så va dagen över..
Men har som sagt mycke å göra på skol fronten iaf så har gjort de hemma i eftermiddag..
Har även haft en super mysig eftermiddag och kväll med en klasskompis..
Vi har ätit, sutte å pratat och bara haft de mysigt.. =)
Imorron blir den en längre dag iaf, ska få mycke info också tydligen..
Elev hälso teamet kommer och ska informera någe om studenten, vet inte vad..
Men de lär väl va någe om alkohol å sex skulle jag tro.. =D
Sen kommer som sagt också studievägledaren och pratar..
Sen på eftermiddagen ska jag och Anneli åka till stugun på fotbollsträning..
Vi ska bara dit å visa upp oss idag och kolla lite hur de går till för Anneli är sjuk och jag har inga grejor i stan..
Ska bli kul å va dit en sväng och hoppas även på att jag ska komma igång och träna snart..
Måste börja rör på mig och även göra någe på kvällarna som är kul känns de som..
Någe som kan få tankarna på annat håll än bara skola och allt annat man må göra.. =)
Men nu ska jag se om de finns nå bra på tv:n annars blir de film..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jadu, men de verkar inte bättre. emil är dålig nu.. bara att hoppas att ja o edvin klarar oss..

Fan ja som ska på konsert på torsdag..



Kram

2009-03-17 @ 21:46:36
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0