Tisdag 10/3 -2009

Fy fanken va jag kan lova er att de har vare skönt å vare ledig idag!
Har iofs bara gjort skolarbete så skolan kommer man inte ifrån iaf men härligt å komma igång me de igen..
Nästa vecka drar ju skolan igång på riktigt igen efter praktiken..
Har hållt på me fritidskunskapen typ hela morron där man ska kolla upp kulturen och fritiden i sin kommun..
Sjukt mycke de faktiskt finns här när man sätter sig in i de.
Ska även intervjua någon som har ansvar för det på kommunen vilket inte är det lättaste..
Ringe växeln och fråga vem det var, enligt dom Eva Larsson..
Ringde till henne men enligt henne var inte hon ansvarig för de heller..
Okej sa jag å fick några namn av henne jag skulle prova istället..
Dom verkar inte ha koll på vem de är riktigt å dom andra två som båda heter Anders vill inte svara när jag ringer..
Så ska fortsätta terra dom på eftermiddagen.. =D
Jag håller även på å packar och tvättar tvätt i mängder känns de som..
Ska fan bara ha en färg på mina kläder hädanefter, sååå himla enkelt de skulle va! ;)
Har inte hört någe om bilen än, räknar timmarna tills som slutar där nere ja så hoppas dom hinner..
Ska även ner på byn å handla lite förnödenheter till bilfärden imorron.. Måste man ha.. =D
Nä ni nu ska jag ta å terra kommunens telefoner lite till.. haha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

hahaha måste bara tillägga en sak..
Ringer man och terrar kommunpersoner tillräckligt mycke så går de vägen tydligen..
En Anders ringde faktiskt upp nu, hem till oss och frågade helt enkelt om jag sökt han..
Lite paff jag blev då, va inte alls beredd på de kan jag lova..
Men även han var inte ansvarig men jag kunde prata me han iaf tyckte han..
Dom verkar inte ha nån ansvarig där nere på huset.. =D
Men nu harjag iaf låte jag kan pula på me till skolarbetet så ska nog gå å få till de nu.. ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha okej. Har aldrig sett de.. =) Man få väl kika när man e te stan nån gång då.. :) Snygga grejjer eller? =)



Japp japp, e inte riktigt hundra pigg än, så få se om ja skicka ner emil att hämta ut dom ikväll =)



Duktig du är som pluggat o stått i..

här har de inte blivit mkt gjort idag inte.. usch..

2009-03-10 @ 15:45:26
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

nu har ja hämtat ut biljetterna =) hör av dig nå sen så kan vi ta priset osv :)

Kram

2009-03-11 @ 08:01:58
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

EFtersom de inte varit nån mer uppdatering här, och du inte varit online på msn.. Så gissar ja att din norgeresa blev av?! :D Hoppas de och att allt gick väl dit.. Och att allt går väl hem!! =) Kram

2009-03-12 @ 16:53:07
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0