Söndag 8/3 -2009

Då har de snart gått en helg till på detta år och även sportlovet!
Vem vet kanske till och med mitt sista sportlov för resten av livet, hemsk tanke..
Men helgen har varit super härlig och rolig, har varit i Selet hela helgen..
Mycke folk var det där också faktiskt, himla skoj.
Tänkte på det jag och pappa när vi for hem.. Alla far utom Daniel så de blir himla tomt och tyst nu för Algot och Anna-Lisa.
Nästa helg blir de nog inte mycke folk där heller..
Jag far till Norge, Daniel och Lars far till fjälls på olika turer så de kanske blir tomt där..
Imorron är det skola igen också, fast bara en dag denna vecka så man ska väl inte klaga.. =)
Ska försöka hinna på stan å innan man ska fara hem å glo efter lite kläder å annat dyligt..
Just nu sitter jag å bränner lite skivor..
Måste ha någe å lyssna på när jag ska fara, brännde en ny förra veckan men insåg snabbt att jag ska ha pappas bil..
Och där funkar inte MP3 så nu håller jag på å bränner vanlig CD så jag har någe å lyssna på där å.. =)
Ikväll blir de himla lugnt, känner mig som en död sill just nu så skulle somna i samma ögonblick jag blundar..
Därför må jag ha någe å dona me.. ;)
Nu har tydligen bränningen hakat upp sig så må försöka få till de!

Kommentarer
Postat av: Sandra

tack för en supertrevlig helg! :) Biljetterna är bokade nu iaf.. Så ska hämta ut dem senast onsdag. Har bokat en student biljett, så hoppas de e grett nudå.. den gick iaf på 65:- sen tillkommer 50 kr i serviceavgift. om uppgifterna på nätet stämmer men de kan ja ju kolla upp sen..

2009-03-08 @ 15:04:05
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0