Söndag 22/3 -2009

Ja då har denna helg gått också.. Har vare i Selet hela helgen..
Inte mycke mer har hänt faktiskt, vi har kört skoter och donat.. Spelat lite kort på kvällarna och så..
Himla mysigt me bara familjen, men dock hela familjen iaf så super mysigt..
Just nu sitter jag å pappa å kollar på nå djursjukhus, himla skoj är de..
Super bra programledare.. =)
Jag ska åka in till stan ikväll för att göra skolarbete tills imorron.. Så åker med 8 bussen in, inte så länge kvar tills dess..
Till veckan är de en lugn vecka.. Går i skola mån, tis å ons.. Sen så är de helg.. =)
På fredag får jag Norsk besök så då åker jag in till stan igen..
Pappa kommer också in då för han skulle hälsa på en gammal jobbar kompis och även byta rumsbord hos mig..
Jag ska ta Daniels som han hade i lägenheten.. =)
Sen på lördag kan de nog bli en tur till Selet för oss å köra lite skoter..
De ryktas om att de kan bli saltstenskörning så de vill man ju va me på.. =)
Men vi åker in till stan igen på kvällen så vi får lite tid för oss själva också.. ;)
+ att Jönsson kanske skulle komma till Selet å så då blir de fullt hus iaf.
Längtar som en tok till nästa helg vilket fall ska bli så härligt å få träffa han igen.. =)
Men nu ska jag ta å packa lite ja..



Kommentarer
Postat av: Sandra

=) du har full rulle denna vecka me andra ord :) o en mysig helg framför dig :)

Hoppas resan in till stan gick bra.

Kramen

2009-03-23 @ 08:42:38
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0