Söndag 15/3 -2009

Ska börja med en hälsning till Sandra.. =)
Du hade helt rätt, for till Norge i onsdags och nu har jag kommit hem igen.. Allt har gått fin fint..
Hör av mig till dig någe ja.. :)
Det har varit otroligt skönt att ha vare i Norge och att få ha vare ledig några dagar, välbehövligt..
Jag körde dit i onsdag och det gick väldigt bra, något halt va de över fället men gick bra iaf.
Skulle ha gått ännu bättre om alla lastbilar hade kunna hållt sig hemma den dan..
Vägen är inte lika bred på vinter som på sommaren kan jag lova er, men lika kurvig är den.. =)
Vi har mekat skoter, varit på konsert, varit på kalas, kollat på fotboll och skidor av olika slag..
Självklart har vi myst en massa också utan tvekan.. ;)
Igår va vi till hans mamma på ett litet familje kalas eller va man ska kalla de.. =)
Vi gick hem och såg skidskytte till typ halv 2 sedan gick vi och la oss och tänkte sova..
Men så blev inte fallet, vi kollade på en film och sedan låg vi och pratade hela natten..
Insåg imorse att klockan va halv 8 och att jag skulle åka hem, så gick och duschade åt lite frukost och sedan for jag..
Jag har alltså inte sovit på över 30 timmar nu jag och kört 30 mil idag, himla dumt när man tänker efter..
Man bör ju va lite utvilad iaf när man ska på långkörning, men de gick bra ändå..
Den natten var lätt värt hur mycket sm helst, är underbart att bara ligga å prata om allt mellan himmel och jord..
Just nu sitter jag och kolla på fotboll idag också, fast på hemma plan.. =)
Imorron är det skola igen och hela vecka den här gången..
Ska bli lite härligt å komma igång me skolan igen men skulle gärna slippa stan å lägenheten..
Är så himla tomt och tyst där när man bor själv.. Men men går de me.. :)
Nu ska jag kolla på andra halvlek i fotbollen ja..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja förstod de ;D

skönt att du haft de fint gumman :)

2009-03-15 @ 17:57:57
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Btw vi må höras någe om torsdagen ;) ja skickar väl ett sms sen idag kanske .. :D om minnet är me mig ;D

2009-03-16 @ 15:48:16
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0