Söndag 1/3 -2009

Idag har det varit en lugnt dag här på solvägen.. Ganska iaf.. =)
Jag och pappa skjutsade stockholmarna till sundsvall för dom åkte hem idag..
Annars blev det en liten sovmorron iaf, fick sova till halv 9 idag för vovarna..
Sedan gick jag ut och gick morron promenaden med dom som vanligt..
Det var även Vasaloppet idag, den årliga Svenska folkfesten..
Himla skoj att kolla på tycker jag och ännu roligare att en Svensk vann.. =)
Så grattis så jätte mycket till Daniel Tynell!
Även ett jätte grattis till Sandra Hansson som vann damklassen!

Just nu sitter vi bara i soffan och kolla på TV..
Jag väntar mest på att klockan ska bli 20.25 ja så fotbollen börjar.. ;)
Inter - Roma.. Vilket är en dundermatch enligt pappret så hoppas att dom lever upp till de..
I morron börjar sportlovet för alla studerande här uppe i norr..
Jag ska på både gott och ont jobba ja men de är ganska skoj att jobba på loven ändå..
De är mera fritt så man kan göra vad man vill i stort sett.. =)
På fredag är jag ledig så då hoppas jag att de är nå folk i Selet så man kan åka ut på en skoter tur..
V.11 ska jag faktiskt vara ledig ja, ska gå i skola på måndag men sen så är jag ledig..
Och då åker jag till Norge på onsdag, ska bli skoj å få en lång helg där me härligt sällskap.. =D
Nä ni nu blir de en slötimme på soffan innan fotbollen börjar..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Förresten, har du hört att sabina ska få sjunga solo på en konsert v.12? folkets hus om mina uppgifter stämmer.. :)



Syns onsda :D

2009-03-02 @ 08:06:27
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

hihi ja :) ja de e på veckan de ska göra de.. onsdag o torsdag.. finns biljetter på ticnet.se =)

Ja de ska bli jätteroligt att se henne =)

E ju lite fränt att hon ska sjunga solo :)

Kram

2009-03-02 @ 18:57:57
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja höll inte på att hitta ja heller.. blev lite nervös där ett tag.. haha =) Men nu har jag hittat det..

http://www.ticnet.se/html/artist.htmI?l=SE&artist=Rock+Barock



om du följer den länken borde du komma dit.. Vi kommer nog att gå på torsdagen :)

2009-03-03 @ 18:14:41
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0