Måndag 9/3 -2009

Idag har det varit skola, sista skoldagen för denna vecka å till å me.. Himla skönt.. =D
Har ju planerat en Norge resa på onsdag ja men de är lite osäkert me den just nu..
Pappa kom hem i torsdags han å meddelade att bilen kokade för han på vägen hem..
Just den bilen jag ska ha..
Just nu är den på lagning och dom har beställt grejor som förhoppningsvis kommer imorron..
Då gäller det bara att dom ska få grejorna å hinna fixa den också imorron..
Annars ska jag personligen ringa dom och tala om att dom faktisk får jobba över för jag SKA ha bilen på onsdag.. =)
De gäller bara å hålla tummarna för att de ska gå bra..
Just nu gör jag inte mycke å har ingen ork för å göra någe heller..
Var på Anna of Sweden idag och handlade upp mitt presentkort..
Det blev en jacka och en halsduk.. En lite snyggare jacka som är tänkt som lite kalasjacka och även vardags.. :)
HImla skoj me lite nya grejor tycker jag..
Jag och mamma har även varit ute och gått med hundarna så dom är klara efter middagen..
Nu må jag ta en tvättpaus engligt mamma, himla tjat.. =D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jadu, inge kul alls.. fy bubblan.. men ja hoppas för guds skull att de inte är magsjuka.. utan att de e nått ja ätit som inte ja tålde elle nå..



jajamensan, emil skulle ju hämta ut de ikväll.. men då hade de redan stängt spel o post?!!! 8 minuter i 7.. va fan, de ska ju stänga det när de stänger butiken.. irriterande!!



Så får masa mig ner imorron, eller tidigt på onsdag, så de inte släpper biljetterna..



Kram

2009-03-09 @ 20:06:43
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Förresten.. Anna of sweden, vars e de? :)

2009-03-10 @ 07:55:56
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0