Måndag 30/3 -2009

Idag är det måndag men ingen vanlig måndag för min del..
Det har hänt mycket idag faktiskt..
Till å börja med så har jag och Ida varit på AO och på IV här på Hammarn för att marknadsföra BF..
De gick faktiskt väldigt bra tycker jag, inte alls så hemsk som jag trodde de skulle va..
Frågan är bara om de blev nå fler intresserade å de vet man väl aldrig..
Men de va himla skoj iaf.. Så på torsdag ska vi på Hansåker i Stugun å köra samma sak där.. =)
Igår va jag och köpte ett nytt knäskydd till mitt onda knä..
Har användet det enligt instruktionerna så får se hur det går i framtiden..
Ska beställa tid i morron på Metropol Idrottsmedicin i stan för att kolla upp mitt knä..
Jag har så sjukt ont fortfarande efter i tisdags så må gå iväg å kolla va de kan vara som har hänt egentligen..
Måste ju få nån ordning på knät om jag ska kunna spela nå fotboll å röra på mig överhuvudtaget..
Annars idag har jag tagit mig i kragen och ansökt till universitetet faktiskt i Härnösand..
Känns faktiskt ganska skönt å ha de gjort men nu är de en spänd tid framöver innan man får veta om man kom in..
Jag har även varit inne på CSN för att beräkna studiebidraget och lånet..
SJUKT JÄVLA MYCKE PENGAR!
Fy fanken alltså pengar man absolut inte har dessutom..
Känns inte så kul att man ska ta lån på över 200 tusen för att studera och få en utbildning..
Enligt deras beräkningar ska jag betala av de där tll 2037 så är jag nästan 50 år..
Kan inte ens föreställa mig hur mitt liv ser ut då men lånet är kvar kan jag lova er.. haha =D
Men men ett måste de me om man ska lyckas bli någe i arbets världen..
Å imorron bär de av in till stan igen, för 2 dagars skola där..
Kort å härlig vecka.. =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy fasen va pengar!! E de utbildningen som ska kosta så mkt? Kul me ett lån tills man e 50. Men men, va gör man?!



Skönt att ansökan e klar iaf :)

2009-03-31 @ 15:58:10
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas de inte är något allvarligt med ditt knä. :( Du får berätta sen hur de gått.

Kram

2009-04-01 @ 10:32:37
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0