Måndag 16/3 -2009

Ja då har man avklarat första skoldagen denna vecka..
Började dagen med att man kom på psykologin och läraren kom och sa att vi inte hade någon lektion idag..
Han hade tydligen sjuka barn som han gatt hem till..
Både på gott och ont tycker jag, blir länge tills nästa lektion då men de gick bra ändå..
VI gick på stan och åt vid 11 så..
Sedan hade vi teckenspråk där vi hade grammatik idag..
Vilket inte är de lättaste å inte så skoj heller.. Men de går bra när man väl får klämm på hur de ska va..
Resten av veckan är vanliga lektioner vad jag vet än så länge, mycke information blir de å..
Blir ju så när man vare på praktik i 6 veckor..
Vi ska tydligen få info om studenten å allt kring de vilket ska bli intressant..
PC har fått sina mössor å men vi har inte hört någe än så hoppas dom kommer snart.. =)
Efter skolan har jag bara legat på soffan å halv sovit hela dan, så sjukt seg..
Har lite skolarbete jag må göra tills i morron så är väl dags å sätta igång me se snart..
Men börjar inte förrän halv 1 imorron så har ju hela förmiddagen på mig också.. ;)
Jag ska även se till ta tag i Fritidskunskapen å få den klar..
För fick en bra nyhet idag, när man har lämnat in den här uppgiften så avslutar man kursen..
Alltså inga mer lektioner om man inte vill, man kan ta tiden å förbättra betyget istället så får se va de blir..
Just nu sitter jag å kollar på Vänner och surrar me lite folk på msn, himla trevligt.. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Häftig att ni får lära er teckenspråk =) känner en som lär sig att bli tolk inom teckenspråk just nu =)

2009-03-16 @ 20:12:24
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack :D va snällt sagt.. de gick ok iaf, haha även om de kändes som att ja slängde ur mig orden.. s



Ja absolut och i övrigt också, jättebra att kunna förstå de som inte kan höra, eller tala.. :) superbra ju..o bra med barnen =)

2009-03-16 @ 22:36:46
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

förresten.. fritidskunskap.. va e de ?! :D haha, inte nått ja hade iaf.. :)

2009-03-17 @ 15:07:43
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du de hoppas jag med.. men just nu, ser de inte så ljust ut.. usch.. nej peppar peppar, hoppas hoppas!! :)



Aha okej :) Va intressant :) ni får lära er en hel del me andra ord :)

Kram

2009-03-17 @ 20:27:12
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0