Fredag 6/3 -2009

Nu var det ett tag sedan jag skrev någe här faktiskt..
Men har himla bra anledningar.. =D
I onsdags for jag till Sandra och grattade Edvin direkt när jag slutat jobba sedan for jag till Selet och sov där..
Det var himla skoj å träffa stor pojken Edvin igen och han sken som en sol som vanligt..
Det var även sjukt roligt och skönt att vara i Selet hela kvällen och bara prata me Sabina och Anna..
Uppskattas alltid.. <3
Sen for jag och Sabina hem på hammarn tidigt på torsdag morron för jag skulle jobba.
Vi for in till Jamtli med barnen och var där hela dagaen, for hem med kvart i 4 bussen..
Barna sken som små solar hela dagen när vi var på Jamtli också kan jaga lova er.
Det var en väldigt lyckad dag!
Igår när vi kom hem från stan var jag så trött och slut i huvve så orkade bara med en dusch innan soffan tog över.. =)
Så därför har jag inte skrive någe förrän idag..
Och nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan åka till Selet nångång..
Vi ska ut på en lite tur med Lars idag, kan bli fler vet jag inte än..
Sen ikväll kommer Sandra med familj upp också, även Anna kommer så de blir lite folk på gårn i helgen.. =)
Ska bli kul me lite skoterutflykter tycker jag.. :)
Så tyvär Sandra kan jag inte följa me å åka kälke idag, men en annan gång gör jag det gärna! =)
Som ni kanske förstår så blir de inge skriva här i helgen heller kommer troligen hem söndag så kanske att jag uppdaterar då..
Nu ska jag ta å packa de sista så man är klar och redo att åka när pappa kommer från byn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0