Fredag 27/3 -2009

Jag måste bara börja med att kommentera en kommentar jag fick av Sandra.. =)
Så här skrev hon efter att jag va ute å sprang kullsta rundan i tisdags:
"Usch va ja känner mig lat när du håller på å springer kullsta rundan.. hurtbulle :)"
Kan lova dig Sandra att de är mycket bättre om du håller dig lugn å fin innomhus..
Efter jag sprang den rundan kände jag att jag började på ont i halsen på huvve på tisdag kväll..
När jag vaknade på onsdag morron va jag mer död än levande kan jag lova!
Fy fanken, såå grymt ont i halsen å huvve, ingen matlust över huvudtaget..
Fick i mig ett halft glas youghurt å ett halft äpple innan jag for på skolan..
På onsdag under dan fick jag så grymt ont i nacken så jag har typ haft nack spärr sen onsdag kväll..
När jag blir förkyld slår de sig ofta på nacken också så är nog därför..
Sen vet alla som känner mig att jag har problem med mitt vänstra knä..
Hade faktiskt mitt knäskydd på mig när jag sprang men de hjälpte inte..
Har inte kunna gått riktigt sen i onsdags heller..
Å allt håller i sig än så länge men hoppas de ger sig i helgen..
Så stanna inne Sandra, ska bli en soffpotatis ja nu så jag får va frisk å pigg.. =D
Men men trots allt så jobbade jag hela dagen igår, vilket inte heller va så smart men..
Just nu har jag precis kommit in till stan, tänkte städa å dona lite innan jag får besök..
Ska även se skidskytte 14.05 på SVT2 - damerna..
Men nu ska jag ta å sätta lite fart, kommer väl en uppdatering i slute på helgen. :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha de e inte alltid lätt att vara hurtig ;)

Hoppas du mår bättre nudå, så du orkar vara social i helgen ;) Men de lär väl inte vara nå problem. =P



Ja fatta, de känns så skönt. Om bara nån timme har 72 timmar gått och edvin har inte spytt något!! :) Wiee.. Frisk, friskare o friskast ;)



Åhå, finbesök me andra ord :) De får du gärna göra. Vi e nog hemma. Va ja vet så. :) men hör av dig du. :)

Kram



Ha en trevlig helg :)

2009-03-27 @ 14:48:58
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0