Fredag 20/3 -2009

Idag är de fredag och i å me de så är jag ledig idag..
Härligt de är å va ledig varje fredag ända fram till studenten.. =)
Jag och Ida har varit på AO idag för att bestämma dag när vi ska dit och marknadsföra BF..
Annars har jag bara sutte å gjort skolarbete hela förmiddage..
Å om 1 timme ungefär ska jag iväg och jobba på fritids..
Så ungefär så ser mina lediga fredagar ut.. :)
Men iaf så va vi ju på konsert igår kväll..
PC och en Norsk skola. Rock och Barock tror jag den hette..
Hur som helst så va de såå sjukt bra..
Helt otroligt!
Satt och hade gåshud nästan hela tiden..
Å när Sabina sjöng fick jag både gåshud och tårar i ögonen kan jag lova. Så otroligt underbart fint va de..
Är så himla stolt över henne! <3
Men nu må jag ta å äta lite lunch innan de är dags.. =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för dina varma tankar till oss :) Emil är bättre. Edvin är det inte, lille stackarn..

Jag själv vette fan.. haha, har mått lite illa men de har som inte brytit ut heller. hmm..



Ja jag hörde konserten var helt underbar.. åå vad ja önskar jag kunnat få vara där. och sett allt. Se sabina.. Im am 2 so proud of her! :)



Kramen

2009-03-21 @ 11:26:02
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

har nog hört ryktena om att du vart i selet i helgen ;) blir så avis =)

2009-03-22 @ 09:25:05
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0