Torsdag 26/2 -2009

Jag tänkte börja me 100-dagars här idag, å beskriva lite kort bara hur hiimla kul de va! =D
När jag och Tanja kom in till stan då så duschade jag och gjorde mig i ordning..
Sedan for vi till Sabina och lagade mat där, macaroner och korv.. =)
Sen åkte jag å Tanja bil ett tag, hämtade och skjutsade folk..
Till slut då efter mycket om och men så hamnade vi hos Svejgård på förfest..
En väldig snabb titt blev de för mig eftersom jag skulle till Sofie på förfest så for dit ja efter ett tag..
Sedan gick vi ner mot stan och krogen, vilket blev en blöt och kall resa kan jag lova..
Jag och Sofie vurpade lite grann om man säger så i djupsnön, sedan kom Jonas och la sig på oss.. =D
Ja ni sen gick vi då in på krogen, drack lite goda drinkar, träffade lite snygga pojkar och dansade som nå tok! ;)
Vi va på krogen till dom stängde å sedan gick vi till Sofie & Jonas igen..
Där Tanja hämtade mig och Simon så vi tog en raggarunda å till Manne en sväng.. =)
Tror jag var hemma runt 4 halv 5 där nån gång å då blev det en dusch sen soffan..
Måste bara berätta en sjuk grej som hände igår å.. De blir en dialog så försök å häng me.. =D
Han: Heej Mikaela! Jag kände fan inte igen dig på förfesten.
Jag: Nä märkte de men de är inte så lätt alla gånger.
Han: Nä precis men nu vet jag mycket väl vem du är.
Jag: Sicken tur de då.
Han: Va ska du göra sen ikväll då?
Jag: Har inga planer än faktiskt. Du då?
Han: Nä inte jag heller men skulle gärna gå på efterfest dit.
I och med att han sa det sista så stoppade han handen mellan brösten på mig.
Senare på kvällen när jag dansade me en annan kille kom han och sa:
-Ska du följa med honom eller mig hem efter krogen?
Kan stärka då att jag inte följde me någon hem.. =D
Gissa om att jag blev lite paff, till på köpet så va de en klasskompis från AO tiden..
Men nämner inga namn här.. =D
Ja de där va nog 100-dagars i största allmänhet iaf..
Hur kul som helst hade jag, de va verkligen en lyckad kväll.. =)



Kommentarer
Postat av: Sandra

va kul ni verkar ha haft.. vilken kväll.. :) blev många minnen där kan ja tänka mig :D

2009-02-26 @ 20:10:26
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0