Söndag 22/2 -2009


Då har snart större delen av söndagen gått..
Å jag har faktiskt haft en riktig vilodag, tog en powernap så huvvevärken försvann också..
Väldigt skönt och bli av med den..
Och för alla som har fått en länk av mig skickad på msn så hoppas jag att ni inte har öppnat den..
De misstaget gjorde jag och fick virus på datorn, har nu installerat ett virusprogram.
Vilket tog bort viruset förhoppningsvis iaf så ni borde inte få några mer länkar från mig..
Annars idag så har det inte hänt så mycke.
Norge vann killarnas staffet på skidskytte idag som också avslutade VM så grattis grattis.. =)
Imorron är de skola och sedan är det pratik resten av veckan..
På onsdag är det även 100 dagars för oss, vilket ska bli sjukt roligt..
Längar som en tok faktiskt!
Men alla som har koll på fotboll och känner mig vet att det är Champions League på onsdag också..
Då spelar även Chelsea vilket innebär att jag missar den matchen.. :(
Tänkte skippa 100 dagars så jag fick se matchen från början men de blev inte populärt hos klasskompisarna..
Å de ska faktiskt bli jätte roligt, hoppas bara att jag kan pricka in reprisen på matchen.. =)
Fick även sms av Ida att hon ska ta bilen in till stan idag så får åka med henne.. <3
Min bror har fortfarande min bil så jag sitter som där jag sitter ja.. ;)
Vill även önska Tanja ett  STORT LYCKA TILL imorron! <3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Söndag då, vilo dagen enligt några..
Skulle hemskt gärna ha en riiiktig vilodag idag ja, bara ligga på soffan å kolla på sport..
För det är väldigt mycke sport idag kan jag lova..
Har precis sett skidskytte, damernas masstart.. Där vi fick en bronsmedalj med Helena Johnsson.. =)
Men om jag ransakar mitt huvve så finns det hur mycke skolarbete som helst som jag borde göra..
Dock ingenting som ska vara klart till i morron så jag klarar mig en dag till! ;)
Har även vaknat med huvvevärk idag, vilket inte alls är nå kul.
De är fanken omöjligt å bli av me huvvevärken när man vaknar med den..
Tror jag må pröva me en förmiddag på soffan å kanske en liten powernap.. =D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch ja, huvudvärk vid uppvaknande = ingen hit.. Man bli fan inte av med den förrän man lägger sig igen..

Kanske bli bättre om du tar en powernap som sagt?! :)

Hoppas de iaf. :)



Kram

2009-02-22 @ 12:29:20
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0