Onsdag 25/2 -2009

Tisdagen bara försvann för mig på nå konstigt vis..
Det började med praktik i Stugun, sedan stängning på jobbet här på Hammarn, sedan hem och äta lite middag..
Spaghetti och köttfärssås blev de.. =)..
Sedan gick jag och mamma ut med hundarna och Daniel for till Selet igen..
Tanja ringde och ville komma och hälsa på ett tag så vi satt och surrade lite..
Tog sedan en dusch och sen var det dags för Champions League efter det gick jag och la mig.. ;)

Dagen som följer så är det onsdag nu och de kommer att bli en låååång onsdag..
Det är 100-dagars idag!! =D
Så när jag har jobbat  klart idag så ska jag åka med Tanja in till stan å börja kalasa! =)
Hade sån tur att hon ska ta bilen och vara nykter så jag får åka med henne hem imorron också..
Är ju så smart ja så har tagit på mig jobb i morron eftermiddag på fritids..
Sedan ska jag och Ida åka och hämta Daniels bil i Stugun..
Och Sthlmarna kommer imorron också, mycke farande å flängande här.. ;)
Nu så ska jag ta å sätta fart så jag hinner me allt nu på morronkvisten..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gumman. Var de inte du som inte skulle ta på dig jobb?! =) Hoppas iaf du får en fin kväll. allihopa :)

2009-02-25 @ 08:19:22
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0