Onsdag 18/2 -2009

Nu ni, kommer sista uppdateringen för idag OM inget radikalt händer.. =D
Ja jag har iaf varit i Stugun och hämtat bror min. Fick en liten överaskning när man kom dit å.
Pratade me Daniel om vart jag skulle hämta han å sedan sa han att han gatt lägga på för han skulle upp på gårn..
När jag väl kom fram såg man Daniel och bilen halvt nere i diket. =)
De va lite halt å lite uppför till den där gårn tydligen.
Men vi va ett gäng så vi skuvade den ut på vägen igen så de gick bra ändå.
Daniel fick sedan backa upp å ta om några gånger men till slut så kom han upp å vi for hem igen.
Jag fick en till surprise när jag kom hem.
MINA KLÄDER HADE KOMMIT FRÅN HALENS! =D
De är alltid lika roligt tycker jag å ännu roligare när allt passar.
Så nu har man spenderat lite mera pengar denna månad..
Å nu ska jag ta mig i kragen å bita i de sura äpplet och sätta fart me skolarbetet. Känns inte upplagd för de kan jag lova!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

TIhi nu är de snart 7 timmar sedan jag skrev förra inlägget.
Kommer bli en Blogg nörd ja om jag fortsätter i den här takten.. ;)
Egentligen borde jag inte sitta här, borde åka till Stugun och hämta min bror eftersom han väntar på mig.
Men.. Jag glömde stoppa i motorvärmaren på bilen i morse när jag gick så har gjort det för ca: 30 min sedan nu..
Just nu är de bara -9 ute så de är säkert ingen fara.
Men jag är lite rädd om min nya startmotor jag så tänkte att han skulle få bli lite varm iaf..
Daniel går de ingen nöd på egentligen heller så han kan vänta en stund till..
Min plan för kvällen är skolarbete.. Men ni kan ju fråga senare ikväll hur de gick me de.. =)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Klockan är morgon och jag sitter å äter frukost framför tv:n..
Jag är hemma på Hammarn för att jag har praktik som jag har haft sedan V.5 och kommer att vara fram till V.12..
För alla som inte vet det så är det Skidskytte VM just nu som pågår i Syd korea.. På de stället har dom inte riktigt samma tid som här så tävlingarna brukar gå tidigt på morgonen.. Vilket jag tycker är super bra för då hinner jag se tävlingen innan jag börjar.. Men idag hade jag inte sådan tur, tjejornas tävling går runt 10 idag och då är inte jag hemma så jag missar den ja.. :(

Jag ska även en tur till Stugun idag och hämta min kära bror.. Han ska fixa handbromsen på sin bil och då vill han låna lillasysters bil.. ;) tihi
Till min stora glädje är det inte lika kallt idag! =) Nu är de bara 13 minus grader här hos oss vilket känns väldigt skönt och jag hoppas att det håller sig där omkring..

Nu ska jag ge vovarna mina lite mat, kan lova att en Golden här ser ut att vara utsvulten.. :) Sen ska jag ta å pallra mig iväg på dagiset å starta dagen på riktigt..

Kommentarer
Postat av: Sandra

=) du kan ju de här me uppdatering! :D

Ja o ida snöar de.. kräksnöar nästan.. Men de e skönt att det inte är lika kallt iaf :) Hoppas de går bra idag :)

Kram

2009-02-18 @ 09:31:06
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

=) haha :)

Kör försiktigt till stugun! :)

2009-02-18 @ 14:52:42
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

by the way. har också uppdaterat om fjällen nu! ;)

2009-02-18 @ 14:53:14
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu har ja laddat upp lite bilder.. =)



Haha! Du skulle ha tagit kort på han där i diket ;)

Åhå, va kul. Va ere för kläder =)



Jadu, känner igen mig, sitter me svenskan men de går bra nog TRÖGT.. Suck.. :(



Kram

2009-02-18 @ 20:04:59
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är utmanad på min blogg :) Kolla in de där eller gå via denna länk =)

http://sandrabergvall.blogg.se/2009/february/utmaning.html#comment

2009-02-19 @ 09:23:51
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0