Måndag 23/2 -2009

Jag har faktiskt bara två saker att tillägga just nu..
ETT SUPER DUPER JÄTTE STORT GRATTIS TILL TANJA MATTSSON!! <3
Hon klarade körkortet idag och jag är sååå glad för hennes skull..
Sedan ett par saker till Sandra Bergvall som jag vet läser min blogg.. ;)
Först och främst så kommer jag absolut och hälsar på Edvin när han fyller år..
Sedan tycker jag att du och Edvin även Emil ska ransaka er å fundera på vad ni ska göra under V.10..
Jag tycker då att ni ska fundera på om ni har lust att komma upp till Selet på en skoter tur nån dag..
Som det ser ut nu så kommer jag, mamma, Anna, Lars, Tanja kanske Sabina att vara där några dagar iaf..
Allt det där me skoter och kälke löser vi..
Så är ni intresserad hör av er så kan vi bestämma närmare..
Är ni inte intresserad så hör av er iaf för jag vill veta.. Tihi =)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Skoldag idag.. Har praktik även denna vecka men vi har skola på måndagar iaf..
Eftersom vi har IV-val på måndagar..
Just nu gör jag ingentin väntar bara på att Ida ska hämta mig så vi ska åka in till stan..
Tror jag beräknade lite fel när jag ställde klockan igår kväll..
Klev upp lite väl tidigt känns det som men slipper ju stressa iaf kan jag lova er..
Det var länge sen jag var på skolan nu så det ska bli kul att träffa alla igen.. =)
Den här veckan är även sista veckan på februari vilket innebär att vi snart är inne i mars.
Det har alltså snart gått 2 månader på det här året redan..
Snacka om att tiden går sjukt fort tycker jag!
Nästa vecka fyller även Gopojken två år, kan inte fatta vad stor han har blivit. :)
Han är en riktig guldklimp som alltid får hjärtat att smälta! <3
Det går inte att vara sur eller ledsen när man har han runt omkring sig, ett riktigt charmtroll som alltid får en att le!
Han är den absolut bästa medecinen mot allting..




Edvin & Jag!
Bilden är tagen i stugan när vi var i Jormvattnet av mamma Sandra..
Världens underbaraste leendet har den pojken och det går rakt in i hjärtat på en! <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

God morgon =) Söt bild!

2009-02-23 @ 08:07:35
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Sandra

awww.. :) vad fint du skrivit. Jag blir alldeles varm i hjärtat :)



Har du möjlighet att komma upp då han fyller eller? :) Kram

2009-02-23 @ 10:05:01
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: anna

Heej. Haha =P nej, men jag kom ju inte på något. :)

;D Tanja klara körkortet.

2009-02-23 @ 18:33:43
URL: http://annaabergvall.blogg.se/
Postat av: anna

jo, men jag trodde inte den hade uppdateras. :) Den gjorde det precis när jag tryckte på kommentarer så.. jag såg inte att du hade uppdaterat. :P

Har läst nu iaf. =) Jag tycker att din ide låter bra. Du tänkte alltså vara där i selet nån dag? det lät som att tanja inte visste vad hon skulle göra.

2009-02-23 @ 19:54:27
Postat av: Sandra

haha du e rolig du ;D



Va kul att du kikar upp då =)



Ja de lät intressant minsann :) när ska ni dit då? vilka dagar alltså?

ja ska höra me emil, lite svårt för han å få ledigt nu, men ja kan alltid kolla me han :)



Kramen

2009-02-24 @ 08:32:23
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: annaa

Jaha, men vad kul :)

2009-02-24 @ 17:48:57
URL: http://annaabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

hoppas du fick mitt inlägg också :)

2009-02-24 @ 18:10:02
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0