Lördag 28/2 -2009

Sista dagen på februari är vi inne i nu då.. Tiden går kan jag lova er.. =)
Idag har jag faktiskt fått skolarbete gjort + att de är typ bara halva dagen som har gått också..
Jag ska till Selet ikväll å äta me dom där uppe.. Så då får jag nå anne än fryst mat å  Sandra.. ;)
Brorsan ringe nyss å medelade att han å Ludde kommer hem ikväll istället för i morron..
Dom va helt enkelt slutkörd sa han och bakis så dom orkade inte va på fjälle en dag till..
Så då får man sällskap ikväll, en stund iaf dom kanske deckar tidigt å.. =)
Nu håller jag på å städar å donar lite så de ser någorlunda ut iaf..
Å Sandra, jag blir nog i Selet nästa helg ja, som de ser ut nu iaf.. :)
Jag måste ner å handla också inna jag far till Selet.. Så grabbarna har någe å äta ikväll å imorron..
FInns inte mycke här hemma nu kan jag lova.. =)
SKa även ut å gå me hundarna innan de också så dom kan vara inne själva utan å riva stället..
Idag är de faktiskt himla fint väder ute, de har blive bra mycke varmare sen imorse å..
Selet folke skulle ut på en skoter tur till Borgvattnet idag, tror jag de va iaf..
De skulle ha vare kul å vare me men är samtidigt glad att jag stannade hemma så jag fick nå skoljobb gjort..
De va väl behövligt kan jag lova..
Men nu ska jag se va man kan få i sig för lunch i de här huset.. =D

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha bra de.. vill inte att du ska leva me micron jämt ;)



Kul! :) vi kanske kan höras nå i vecka? för som de se ut nu så ska vi också dit, fre-sö :)

2009-02-28 @ 19:33:05
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0