Lördag 21/2 -2009

Idag har de varit en riktig heldag kan jag lova..
Började me en skoter tur som varade i stortsett hela dagen.. Okört var de också så vi fick spår som vanligt nästa..
Vilket vi tycker är hur kul som helst, då blir de iaf en liten strapats..
Sedan bjöd vi ner Kicki å Lars på middag så jag har precis skjutsat hem som nu ja..
De var himla trevligt, hela dagen har varit jätte skoj och trevlig..
Till på köpet då så måste jag även nämna att Chelsea vann idag vilket gjorde dagen ännu bättre.. =D
Just nu är jag lite seg men måste varva ner lite innan de blir nå sova på mig..
Vi spelade även "Med andra ord" här ikväll.. Ett super roligt spel faktiskt..
Annars har de väl inte hänt nå speciellt va jag kommer på just nu.. Får väl tillägga de vid ett senare tillfälle annars då.. =)
Nu ska jag glo litt på CSI Miami innan jag ska krypa till kojs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lät som en riktigt mysig dag! :) Inga bilder antar jag?! =P

Kram

2009-02-22 @ 09:11:03
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha mikaela då.. du måste lära dig att ta me kameran ;) Så de blir dokumenterat! :D



Haha i know i know.. Men har ingen lust alls, men de kanske kommer under dagen! :D

2009-02-22 @ 10:06:02
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0