Fredag 27/2 -2009

Yees nu är det helg kan jag lova er! =)
En helg då jag har huset för mig själv så ska passa på å försöka få nå skolarbete gjort..
Mamma och pappa är i Selet me sthlmarna så jag ska åka dit i morron och hälsa på en sväng..
Fast mest för att jag ska få äta där..
Alla som känner mig vet att jag hatar att laga mat och är inge bra på de heller..
Igår åt jag upp en av Daniels matdosor och snart ska jag gå ner i fysen och kolla vad som finns kvar.. Tihi =D
Så kan de blir när jag ansvarar för maten + att mamma och pappa tog med sig flingorna..
Gjorde min sista dag på praktiken idag också, skönt de faktiskt..
Jobbade på eftermiddagen som vanligt, tänkte jag säga..
Har även fått jobb på lovet, både bra och jobbigt känns de som..
Skulle va skönt att vara ledig men pengarna behövs så det är bara att jobba..
Men jag sa ifrån mig jobb på fredagen då hoppas jag på bra väder och en riktig skoter tur..
Eftersom pappa också är ledig då så tänkte jag att det finns stor chans att det blir en skoter tur då och då vill jag vara med.. Så bara å hoppas på fin väder..
Precis nu har jag gjort klart mina ändringar på Projektarbets rapporten.. Skönt å ha de klart..
Så nu är det bara Fritidskunskapen, Psykologin, Pedagogisktledarskap & Människor i behov av stöd kvar..
Vilket jag ska ta i tu med i morron, ids inge mer nu.. =)
Nä nu är de dags för å tända upp å länsa frysen.. haha =D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha mikaela då.. "länsa frysen" =) fast ja, vissa är ju så, vill inte laga mat :) Hur e norsken me matlagningen ;) du få se till att hitta en karl som gillar o laga.. Annars blire slagsmål i frysen kan ja tänka mig ;D skratt



åhå, men du ska alltså te selet iaf from freda nästa helg? :)

2009-02-27 @ 19:54:33
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

hihi tack! :) glad



haha vilken tur de då :) så du får i dig nån annan mat än fryst ;) retas



Åhå =) Blir du där hela helgen då elr? Jag fundera nämligen på att fara upp å vara där freda till sönda :)



Jamen va kul =) Du är så välkommen så! :)

2009-02-27 @ 20:04:08
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha de blev förresten ingen dagens roliga?! ^^

2009-02-27 @ 21:08:04
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0