Fredag 20/2 -2009

Fredag idag vilket innebär att man har gjort helg nu.. Vääldigt skönt ska de bli å få va ledig några dagar.. :)
Idag har det varit en "vanlig" dag va nu de är. Har haft praktik med Anna och sedan har jag jobbat på fritids..
Eftersom det är fredag så har vi även haft vårn bandyträning med barnen.
Det är alltid lika roligt tycker jag, vilket barnen också tycker.. =)
Just nu hålls de på me mat för fullt här hos oss, hela familjen är samlad till på köpet..
Trevligt så här på en fredag kväll.. =)
För resten av kvällen är de inte mycke inplanerat för min del, hoppas på en lugn kväll i soffan framför tv:n..
 Känns lagom ansträngande de nu..
Annars i helgen så blir de en skoter tur med familjen och Lars familj, iaf delar av oss båda.
Jag ska me så klart, har även fått äran att vara chaufför till mina föräldrar..
Pappa pratade me Lars nyss å dom planerar tydligen att ta en kask på skoter turen.. =)
Så de är bara till å hoppas på finväder till i morron.
Skulle ju köpa en DVD skiva idag ja så Sandra kunde bränna över bilderna från fjälls.
Självklart blev det bort glömt så vi får nog skjuta på de lite till, Sandra.. ;)

Nu kom pappa å klagade på min dukning så ska ta tag i de jag då.. haha =D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va härligt de lät =) Själv blir det pluggande mestadels av helgen. Iaf är planen så.. :)

Haha, de e lugnt.. =) bilderna ska ingenstans ;)



Va blev de för midda hos er ida då?

Kramen

2009-02-20 @ 17:48:13
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0