Förvånad!

Förvånad!

Jag är faktiskt lite förvånad själv att just JAG har skaffat en blogg.. För det första är jag ingen sådan människa som spenderar timmar vid datorn varje dag och läser knappt andras blogg.. Men nu ni har jag tagit mig i kragen och fixat en med hjälp av Sandra.. Efter mycket om och men så fick vi till det! :)

Det är nog lika bra att säga det direkt att jag troligen inte kommer att uppdatera denna varje dag och jag skaffade mest en för att kunna skriva om det har hänt något speciellt eller bara allmänt när jag har lust.. Men Sandra skulle påminna mig så vem vet, kanske blir en dunder bloggare till slut.. Eller va de nu kallas.. =) Ska även jobba på att få till de lite snyggt här på min sidan men om jag känner mig själv rätt så kan det nog ta ett tag..


 


Kommentarer
Postat av: Sandra

=) ja, personligen tycker ja de e skitkul att du blivit en bloggare! :D Välkommen in i gänget.. :D

Kram

2009-02-17 @ 17:33:28
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0