Torsdag 2/4 -2009

Ja å då var de dags att gå in i april månad detta år..
Tiden går och det är inte länge kvar till det är dags för studenten..
Har hämtat ut studentmössan den här vecka.. himla skoj å lite overkligt än så länge..
Men längtar som en tok vilket fall.. =D
Igår var jag med Sandra och Edvin på Oasen.. Riktigt skoj va de..
Sen skulle jag å mamma ut å gå me hundarna, tänkte gå en halv lång promenad iaf..
Men de sket sig ganska snabbt för mig å mitt knä kan jag lova.. Gick inte alls de..
Så hoppas dom ringer från Metropol snart så jag får en tid..
Idag ska jag och Ida åka till Stugun och marknadsföra BF där, sista gågen sen är vi klar me de å..
Måste ta tag i lite skoluppgifter i slutat på veckan här å i helgen..
Har psykologi, fritidskunskap och skapande kvar..
Inte så där super mycket på alla men de tar tid å måste göras vilket fall.. =)
Så tänkte sätta fart me de i helgen för nästa vecka är de påsk..
Då går vi bara måndag å tisdag å sen åker jag till Norge på tisdag kväll å är där hela påsken..
Kommer hem nån gång på påsklovet så har några dagar där å till skolarbete iofs.. =)
Men nu ska jag ta å få i mig lite frukost..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej din lilla smygare =P tack för igår OCH idag!! :) Utan dig hade jag aldrig fått ut soptunnan.

Hoppas de gå bra idag.

Kram

2009-04-02 @ 11:32:43
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0