Torsdag 23/4 -2009

Å då har man gjort helg från skolan.. =D
Härligt, ska jobba i morron dock men de är inte samma sak så går bara bra de..
Jag ska även byta till sommardäck på min bil i morronbitti innan jag börjar jobba..
Skönt å få he på sommardäcken.. =)
Få ju några timmar i morron å då som man kan skriva in på T3:an å bara vänta på lönen i maj.. =)
Idag har de vara en lugn å onödig dag om man tittar på skolfronten..
Har bara haft Skapande eller "klippa klistra 100 poäng" som vi kallar de.. =D
Vi hade bara redovisningar som vi lyssnade på å så sen va de klart, slutade kvart över 11..
Ida berättade även hennes dröm som va helt sjuk..
Ska försöka berätta om den i kort format.. ;)
Hon och jag skulle iaf åka till Norge en dag, vi gatt även ha me oss sängar av nån anledning..
Så vi kom på den smarta idén å ta me oss två kökssoffor..
Vi packade in dom i Idas golf.. haha
 (alla som vet va en golf är å va en kökssoffa är, vet att det är omöjligt i verkligheten)
Men men så klart lyckades vi me de iaf å efter skulle Ida gå in å packa några sista saker bara..
De va ju bara några saker så väntade i bilen ja..
Men det tog typ hela eftermiddagen så jag blev less på å vänta..
Då gick jag tydligen inte in till Ida inte utan jag gick och satte mig i baksätet på deras andra bil istället..
Där satt jag och tjurade å va svin sur tydligen..
När Ida väl va klar så va jag skit sur å kväll hade de blive å..
Så Ida blev stressad å körde svin fort men trött blev vi båda så vi tänkte sova lite å ta in på hotell..
Men varför ta in på hotell när vi har me oss kökssofforna så vi sov på dom i bilen istället..
När vi vaknade så va jag på bra humör å vi åkte till Norge..
Ja så va Idas dröm ungefär å allt kan hända i drömar.. =D
Blev ett lååångt inlägg idag..
Ha de bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja edvin digga de :) Kolla in här: http://www.djungelhuset.se/

nej de kostar inget för föräldrar.. eller vuxna om man så vill :) Utan bara för edvin..



De e iaf efter rådhusgatan. hmm. i närheten av hasses hamburgare (eller heter de frasses?!) om ja kommer ihåg rätt.. haha ja e inte den bästa att ge vägbeskrivning. asg



Ja de hade varit jätteroligt ju :) Vi få kolla upp de ;)

Kram

2009-04-24 @ 08:36:34
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0