Söndag 5/4 -2009

Söndag, första söndagen i april för detta år till å me..
Idag är det en riktigt slö och inne dag för min del..
Vi va till Döviken igår och träffade Kicki,  Lars och Anna.. Dom pratade och planerade semester mesta tiden..
Sen fram på små timmarna spelade vi lite spel..
Vi va där till typ halv 3 inatt så de blev ganska sent innan man kom hem och somnade..
Jag har inte sovit mycket i natt, har haft sjukt ont i knät i natt av nån anledning så blev inte många timmar..
Har fortfarande super ont så vill inte gå eller göra någe i onödan idag kan jag lova er..
Jag hoppas bara att det går över snart eller att jag får en tid på idrottsmedicin så kanske dom kan lista ut va de är..
Mamma är inte heller så pigg idag men inte av samma anledning som mig..
De blev lite alkohol på gammfolke igår.. haha =D
Pappa han har kollat resor å ringt å donat hela morron tror jag..
De låter som att dom ska göra en rundresa i Thailand på typ 15 dagar eller nå sånt.. I februari / mars nästa år..
De blir säkert skoj för dom å jag får äran å va hundvakt.. =)
Men nu ska ja se om de blir nån lunch här i huset..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lät som en trevlig helg :) Har du hört nå från metropolen förresten?

Åhå, mysigt med semesterplaner :)

Kram

2009-04-06 @ 10:55:28
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0