Söndag 26/4 -2009

Ja precis, söndag i dag då.. Så jag täntke försöka sumera helgen lite ja..=)
Fredag hände inte mycket, jag jobbade å sen så blev de bara lugnt i soffan..
Lördag va pappa hos Lars och rev i hallen uppe där..
Jag och mamma va å handlade sommar skor å sen va vi på marknaden en sväng..
Vi for även upp till Lars å fikade en snabbis..
På kvällen åkte jag, Tanja å Sabina till Sandra.. Lite hipp som happ på kommer men trevligt som tusan va de..
Vi satt å prata, spelade lite spel å sen spådde Sandra oss..
Super kul va de men lite läskigt också för dom där korten stämde så himla bra typ varje gång..
Lite rysningar fick man å några tanke ställare också..=)
Kom hem strax innan 3 tror jag de va, klev upp 7 så kan lova er att jag vare trött idag..
Men iaf då så har vi varit till Hammerdal i dag å hälsat på farmor.
Faster med man och även farbror har vi träffat..
Himla trevligt å roligt att träffa dom igen..
Nu på kvälls kvisten har jag inte gjort så mycke, duschat å kollat på fotboll..
De blir sängen nästan direkt när matchen är slut så jag orkar upp i morron.. ;)
Gnatt på er å hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja tack för i lördags som sagt ^^ De får ni gärna göra om!! :)



De va väldans roligt!

kram



Hoppas du får en bra vecka både i sverige och norge ;)

2009-04-27 @ 10:50:41
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hopppas att du får en fin sista april gumman!

kramar

2009-04-30 @ 09:44:54
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0