Söndag 19/4 -2009

Söndag kväll å de är snart skola igen..
Kicki, Lars & Anna har precis farit hem..
Vi har planerat och kommit fram till en massa ikväll faktiskt, himla bra de.. =)
De blir en Stockholmsresa i augusti i år..
Jag, Anna, mamma, pappa, Kicki & Lars är de som ska åka..
Ska faktiskt bli kul tycker jag å springa på stan me Anna å gå på Skansen å Grönan..
Annars har de vare deras ombygge i hallen och badrummet uppe på tapeten..
Och även då Thailandsresan, men den ska inte jag å  Anna me på tyvär faktiskt..
Låter som en väldigt häftg resa å upplevelse..
Men vi får la nöja oss me Stockholm i år vi.. =D
Nu sitter jag mest å väntar på att mamma å pappa ska ta å gå å lägga sig så jag får se lite fotboll i kväll..
Innan jag ska gå å lägga mig också..
Är ju skola i morron å, konstigt med tanke på att man vare ledig i nästan 2 veckor..
Men de är bara en vecka å en dag sen så är man ledig igen nästan en vecka iaf.. =)
Å då åker jag till Norge igen.. Tihi
Längtar mer å mer för varje gång tror ja å blir tråkigare å tråkigare å fara där ifrån å..
Men nu blir de fotboll här.. =D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Huvva, vilken söndag man har haft än så länge..
Har ägnat precis hela dan tills nu me å tvätta å städa bilen..
En riktig vår uppfräschning har den fått både ute å inne.. Tror aldrig den vare så ren sen jag köpte den iaf.. =D
Har till å me gjort någe på bilen som jag aldrig gjort i lägenheten i stan äns..
Jag har putsat fönstrena!
Haha ni kan ju tänka er va ren bilen är å även va skitiga fönster jag ska ha i stan.. =D
Men men nu är de gjort iaf å himla skönt de, trött blev jag å när jag satte mig i soffan..
Närmast idag så är de en dusch som står på dagordningen..
Sen är de middag och hund promenad efter de blir de middag för oss två benta..
Ska äta i "normal" tid idag vi å inte så som vi brukar äta, vilket är typ 6 - halv 7 på kvällen..
Vi får nämligen besök idag av Kicki, Lars och kanske Anna..
De är ju semester planering på gång så då krävs de några samankomster kan jag lova.. haha =)
Nä ni nu må jag gå å ta en dusch innan jag hamnar helt i koma här på soffan..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj vilken sönda du har haft! =) hehe visst äre skönt när bilen är ren? men de e gruvsamt innan man gör det. s



Å de lät som fina semesterplaner. :) å va kul att fara till stockholm. Mysigt =)



Men varför ska ni inte me till thailand?

kram :)

2009-04-20 @ 08:56:15
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhå då förstår jag :) vem blir hundvakt när ni drar till stockholm då? Hur länge bli ni där då?

Allt bra annars?

Kram

2009-04-21 @ 09:41:32
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ja de ante mig =P Allt väl? :)

2009-04-22 @ 18:54:02
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0