Onsdag 22/4 -2009

Onsdag idag alltså å bara en dag kvar på skol veckan.. =)
Ska börja med å besvara lite kommentarer från Sandra.. :)
När vi åker till Stockholm så blir det brorsan som får vara hundvakt åt våra hundar..
Å annars är allt bra med mig..
Fick MVG på en kurs idag till å me så är vääldigt glad.. =D
Sen som dom flesta vet å som jag inte kan längtar mer till än va jag gör redan, så åker jag till Norge på tisdag..
Tihi pirrar i min mage så fort jag tänker på de.. =)
Just nu sitter jag å tittar på "Vänner" å sen ska jag se fotboll idag me..
Idag är det Chelsea - Everton som möts i Ligan.. Ska bli kul å se för nästa vecka möts dom i FA cup finalen.. =D
Jag har även hämtat mina sommardäck till bilen idag så de blir till å byta dom i helgen..
Ska bli skönt å få he på sommardäcken nu, skönt å ha de gjort innan man far till Norge å.. :)
Annars tror jag inte att jag har så mycke mer å skriva just nu faktiskt..
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja han hade superroligt :) De va som de vi va på i umeå fast mindre. Ett stort lekhus. =) med hinderbanor, rutschkanor osv. Superkul :) Du får fara dit nån gång, eller hänga me dit :)



Det ligger där laserhallen låg förut, om du kommer ihåg vart de låg?

Kram

2009-04-23 @ 07:35:42
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0