Måndag 6/4 -2009

Första skoldagen denna vecka å näst sista..=)
Såå skönt me riktigt kort vecka..
Å ännu skönare att jag faktiskt åker till norge imorron.. De ska bli så otroligt roligt och härligt..
Får även träffa lill tösen hans denna vecka, hon ska vara me oss tills på fredag..
Å de ska också bli super skoj å få träffa henne igen.. :)
Tyvär ska vi gå ända till 4 imorron eftermiddag som vi aldrig gjort tidigare..
Så de blir en sen och lång eftermiddag / kväll innan man är framme å kan slappna av..
Men lätt värt de.. ;)
Jag ringde även Metropolens Idrotts Medicin idag för å höra hur de går för dom..
Ortopeden är tydligen bara där några dagar i månaden å dom har inte fått dom datumena än så dom visste inge heller..
Så dom skulle höra av sig när dom visste mera så bara hoppas att de blir snart..

Vill även tala om för dig, Sandra som jag vet läser min blogg..
Att du ska hälsa både Emil och speciellt Edvin så gott från mig och ni ska veta att jag tänker på er..
Och hoppas att GoPojken blir bra snart och att ni får buckt me de hela..
Ge han en jätte bamse kram ifrån mig! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mkt. De värmde! <´3

De hälsar tillbaka :)

Ja jag hoppas de ger sig snart nu! otäckt detta.

kram



Ha de så fint i norge! :)

2009-04-07 @ 09:11:53
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej.

hoppas du har det fint i norge och att påsken blir härlig :)

Hörs.

kramen

2009-04-09 @ 11:56:09
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu vare länge sen de va nån uppdatering ;)

2009-04-18 @ 17:07:33
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0