Lördag 18/4 -2009

Long time - no seen
Ja hurre ni de är väl ungefär så när det gäller min blogg för tillfället.. =)
De är 1 vecka och 4 dagar sedan stog de..
Under den tiden har de väl hänt en del men inge värst spännande kanske..
Jag har iaf varit i Norge 1 vecka, kom hem i tisdags..
Va där i påsken å de va super skoj och hur härligt som helst..
Har vare ledig 1 hel vecka, skönt!
Sen då så jobbade jag ons - fre denna vecka eftersom de va påsklovet fortfarande..
Idag har vi varit i Selet över dagen och gjort lite vettigt iaf..
Har monterat två garderober i stugan och satt upp 8 fågelholkar..
De ni, de är de inte alla som har gjort på en lördag eftermiddag.. haha =D
Algot å Daniel har haft mass produktion på fågelholkar i vecka som de såg ut å alla skulle upp sååå klart..
De gick fint fint, så nu har vi ramat in hela gårn me holkar tror ja.. =D
Få bara hålla tummarna för att de är nå fågelskrällar som flyttar in å då..
Just nu sitter jag å väntar på att Pappa ska de klart "Landet runt" så jag kan få se nån fotboll idag.. =)
Till veckan är de skola å, helt vecka till på köpet.. Fast vi är ju ledig fredag som vanligt så..
Å då ska jag hem på Hammarn å jobba dom vanligt å.. =)
Nästa vecka är det Valborg så då går jag bara måndag och tisdag tror jag..
Vilket fall så kommer jag va "ledig/sjuk" då beror på vilket på onsdag för jag ska åka till Norge igen..
Jag åker dit på tisdag kväll den veckan å blir där till på söndag som jag vet nu iaf..
Ska dit å se på Chamipons League (fotboll).. =D
De är väääldigt vilktiga matcher..
Chelsea (som är mitt lag) möter Barcelona i semi så den som vinner går till final..
Men de är bäst av två matcher så de avgörs inte den veckan utan veckan efter..
Äsch strunt samma, tror inte de är så många av dom som läser min blogg som bryr sig.. =D
Men nu ska jag gå å parkera mig i soffan så jag är beredd att byta kanal.. ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va trevligt med en uppdatering! :D

Haha du vet va du har att göra me andra ord, resten av april ;)



Hoppas de går bra med skolan i veckan. För mig börjar samhällskunskapen. Huvva!! :) Gruvar mig som attan, har läst igenom och de en hel del krångliga saker. suck. men men.



Kram =)

2009-04-19 @ 11:29:01
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0