Fredag 3/4 -2009

Då så är de fredag igen å snart slut på denna vecka å..
Idag är de bara lugnt på förmiddagen, har varit på morron promenaden me hundarna..
På eftermiddagen ska jag jobba en sväng..
Börjar halv 1 å vet inte hur länge, ska jobba istället för mamma för hon ska på nå möte så slutar när hon är tillbaka..=)
Bra de å få jobba lite kan jag lova er..
Blir nog några dagar på påsklovet också som de låter..
Pappa påminde mig igår att jag faktiskt inte har några sommardäck till bilen..=(
Kan lova er att jag såg tusenlapparna flyga iväg framför mig..
April månad blir en vääldigt dyr månad för mig har jag insett.. haha
men men mycke av grejorna som ska betalas nu i april är roliga saker å.. =D
Om 2 timmar ska jag hämta mamma å skjutsa henne till frissan innan jag ska fara å jobba också..
I helgen blir de ganska lugnt..
Vi får hem veden på lördag å kanske blir de en stads resa å hälsa på farmor.. inte säkert än men..
Annars ska vi bara va hemma å ta de lugnt, de är ju skidskytte sm också.. =)
Jag ska försöka göra klart fritidskunskapen också i helgen så är de gjort..
Igår gjorde jag både skapande och psykologin klar så är bara fritidskunskapen kvar nu.
Skulle va vääldigt skönt å få den klar innan man ska fara till norge på tisdag..
Längtar som en tok till de å kan jag lova å som säkert många vet å.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0